nová oktávka s přídomkem libová

21. srpna 2006 v 12:36 | škodAlb |  slinty - bryndy - kidy
tak a je to tady. škodovka tak dlouho tajila projekt roomster, že za tu dobu dokonce stihla doplnit vakntní okénko v oblasti térénně - užitných vozů SUV, a to studií octavia Scout. vyšla s ní na světlo světa docela nenásilně a s klidem. zajímavé. jestli ono to nebude tím, že nejde o žádnou extra novinku, nýbrž "pouze" o novou modelovou řadu... no ale pojďme dál.. pro ilustraci přikládám obrázek, kterýž zdaleka není z mých čoček, jeho autorem je Škoda auto osobně:

scout je de facto vystaven na basi oktávky 4x4, má pouze větší světlou výšku (až o 4 cm než octavia a o 1.6 cm než čtyřkolka), dále pak robustní nelakované přední nárazníky a oplechovaný podvozek. je o centimetr delší, o 1.5 cm širší a o 1.3 vyšší než modely, na něž jsme byli dosud zvyklí. ku standartní výbavě přibyly černé střešní lišty, volant, hlavice řadící páky a madlo ručky v kůži, plus špeciální potahový materiál na sedadlech...
nutno podotknout, že to skautovi sluší, jen co je pravda. zajímavou kapitolou jsou pohonné jednotky. skaut bude dodáván ve čtyřválcovym benzínu i naftě, benzínový svezení se dvěma litry zdvihovýho objemu o výkonu 110 kW by nemuselo bejt vůbec špatný a ani diesel neslibuje špatnej pojezd - 2.0 TDI disponuje výkonem 103 kW, což dělá zhruba 150 koní a to neni zlý:) světu se tento junák představí v září na pařížskym autosalonu a pro zájemce bude k mání ze začátku příštího roku. o ceně výrobce prozatím přeqapivě mlčí.
závěrem jen poznámka: je dobře, že Škoda pochopila, jak to je s těma esúvéčkama a doplnila si rest. na skauta se příjemně kouká, člověk se sice trochu neubrání designovému porovnávání s audi allroad 4x4, ale to je jen zdání z prvního pohledu, hehe. hlavním součinitelem obou vozů je s největší pravděpodobností ten plastovej nárazník a plechovanej podvozek.
vždycky sem si přál oktávku čtyřkolku. ideální auto - relativně prostorný, relativně spolehlivý, český (i když dneska už echt český neni asi nic). jen ten výkon... ne, že by byl špatnej, o tom žádná, ale 160 koní je pořád víc než 105:))) takže já mam jasno, ježíšku...
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 [ jm ] [ jm ] | Web | 21. srpna 2006 v 21:24 | Reagovat

alespoň jako model 1:40 bych jí bral

2 jeanuska jeanuska | Web | 22. srpna 2006 v 11:17 | Reagovat

kdyby si byl z boule tak by si o ní věděl už dááávno :) ale je to fakt kousek, octavia <3

3 kalba kalba | 22. srpna 2006 v 14:09 | Reagovat

k nám do plzně holt je to pár kiláků na jihozápad, sem všechno ze severu dojde se zpožděním:) náhodou ale máme taky škodovy závody. jenže ty vyrábějí turbíny, hřídele a reaktory pro jaderný elektrárny. o tom zase nemáte šajna vy:)))

4 kalba kalba | 22. srpna 2006 v 14:10 | Reagovat

jm: já bych jí bral klidně i jako model 40:1 :)))

5 jeanuska jeanuska | Web | 22. srpna 2006 v 14:12 | Reagovat

no to nemáme, ale já sem přes auta radši :P

6 kalba kalba | 22. srpna 2006 v 14:50 | Reagovat

[5] - vzhledem k tomu, že můj otec jest jedním z headmasterů přes tyhlety jaderný dodávky, zajímají mne nejen auta této klasiké značky:)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama